Find us on Facebook Follow us on Twitter Αρχική Σελίδα   |   Οι ιατροί σας απαντούν   |  
Δεν είστε μέλος;      Εγγραφείτε δωρεάν
Όνομα Χρήστη:
Συνθηματικό:
  | 
Για διακοπή της λήψης του newsletter ή εγγραφή σε άλλες διαθέσιμες λίστες πατήστε εδώ
Εγκυμοσύνη
Εγκυμοσύνη και σεξουαλικές σχέσεις
Εγκυμοσύνη και Διατροφή
Συνταγές για υγιεινή διατροφή
Πρακτικές Διατροφικές Συμβουλές
Εγκυμοσύνη και Ασφάλεια
Φυσικές αλλαγές & ενοχλήσεις εγκυμοσύνης
Άσκηση & τεχνικές χαλάρωσης
Βάζοντας Βάρος στην Εγκυμοσύνη
Προβλήματα στην Εγκυμοσύνη
Εξετάσεις Κατά Την Κύηση
Συμπληρώματα
10 βήματα για μια υγιή εγκυμοσύνη
Τοκετός
Λοιμώξεις
ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕΛΟΥΣ
Δεν είστε μέλος;
Εγγραφείτε δωρεάν
Όνομα Χρήστη
Συνθηματικό
Υπολογίστε την ημ/νία τοκετού σας
Κύριες κατηγορίες > Εγκυμοσύνη > Πρακτικές Διατροφικές Συμβουλές

Φαγητό, Εγκυμοσύνη και Εύκολα Βραδινά Γεύματα

Υπάρχουν φορές που γυρνάτε κουρασμένη σπίτι και η σκέψη του μαγειρέματος σας προκαλεί πονοκέφαλο;  Μην το χρησιμοποιείτε αυτό ως δικαιολογία για να φάτε μπισκότα ή ακόμα χειρότερα, να μην φάτε καθόλου.

Παρακάτω αναφέρονται μερικές συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν:

  • Ζητήστε από τον σύντροφο σας να σας βοηθήσει με τη μαγειρική
  • Προετοιμάστε διπλές ποσότητες γευμάτων και καταψύξτε τις μισές για τα βράδια που είστε κουρασμένη για να μαγειρέψετε.
  • Εάν έχετε ένα καλό και πρακτικό εστιατόριο κοντά στη δουλειά σας, μπορείτε να φάτε ένα μαγειρεμένο φαγητό για μεσημεριανό, και ένα ελαφρύτερο γεύμα το βραδύ στο σπίτι.
  • Ψήστε στη σχάρα ένα κομμάτι κοτόπουλου ή σολομού, και σερβίρετε το με μια μεγάλη σαλάτα ή μπρόκολο στον ατμό και ένα ψωμάκι ολικής αλέσεως.
  • Τα ζυμαρικά είναι μάνα εξ ουρανού! Ετοιμάστε γρήγορα ένα πιάτο μακαρόνια και φροντίστε να έχετε τις σάλτσες έτοιμες από το Σαββατοκύριακο (μπορείτε να τις καταψύξετε ώστε να τις χρησιμοποιείτε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας).

Σνακ και ποτά
Εάν θέλετε ένα σνακ, φάτε πρώτα κάποιο φρούτο,  πιείτε ένα χυμό ή ένα ποτήρι γάλα. Μπορείτε επίσης να φάτε σνακ από ξηρά βερίκοκα ή αμύγδαλα καθώς και ένα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γιαούρτι, για να πάρετε περισσότερο ασβέστιο.  Εάν πεινάτε πριν έρθει η ώρα του ύπνου, πιείτε κάτι ένα ποτήρι γάλα ή κάποιο χαμομήλι.  Σας κάνει καλό να πίνετε 6-8 μεγάλα ποτήρια νερού ημερησίως.

 

Εκτύπωση

ΣΧΟΛΙΑ

Φαγητό Εκτός Σπιτιού και Εγκυμοσύνη
Φαγητό, Εγκυμοσύνη και Η Εργάσιμη Ημέρα
Είναι ασφαλές να τρώω φαγητό ψημένο στη σχάρα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;
Αρχική Σελίδα | Ποιοι Είμαστε | Εμπιστευτικότητα | Η Γνώμη σας | Ερωτήσεις-Απαντήσεις | Επικοινωνία

Powered by Softways S.A.